torsdag 30 oktober 2008


Doften av nybakta bullar slår det mesta!

Idag går jag och väntar på en blomleverans och hu vad timmarna släpar sig fram tills postbilen kommer. Jag har bytat 17 st Sinningia-stickligar mot 17 pelargon-sticklingar och lyckan är fullständig. Så kul det är att byta sticklingar, nu ska jag få läckra stjärnpelargoner och pelargoner med dekorativa blad, bl a Excalibur som jag har suktat efter länge.

Under denna evighetsväntan på postbilen har jag bakat barnens favoritbullar....ska jag vara ärlig är det snart de enda av vårt hembakta de äter. De tycker annars att jag stoppar i alldeles för mycket nyttigheter i degen och då föredrar de 'köpebröd'....dagens ungdom!!! :o)

Sylten har jag fått av min goa väninna Anette på Boäng då hon svängde in på snabbvisit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails