lördag 3 januari 2009

Till (blogg)väninna ikväll


Är glad över en länk jag hittade på nån blogg, minns tyvärr inte vilken:



Där klarade t o m jag av att sätta ihop bilderna utan att min dator fick frispel, det gör den allt som oftast när jag ska ladda upp bilder, något frustrerande.


Ikväll ska gubben o jag iväg och träffa 2 goa (blogg)väninnor med respektive, ser såååå mycket fram emot det! :o) Det är konstigt vad en del mil kan göra för att man inte träffas oftare. Nåja, sommartid brukar det dugga tätare mellan träffarna. Det är nämligen 2 trädgårdstokar, gissa vad det kommer att pratas om ikväll? :o)
Nä, nu ska det ut och målas lite mer tak i butiken, så ha en fortsatt trevlig helg.
Kram, Lydia

9 kommentarer:

  1. Visst är det ett bra program. Jag har bara provat lite, men ska definitivt fortsätta med det.

    Det ska bli så kul att träffas i kväll!!!
    Vi ses snart.

    Kram Mari i Marieholm

    SvaraRadera
  2. Det är alltid kul att träffa de som är lika tokiga i något som man själv är! När är det tänkt att du ska öppna din butik och vad är det du ska sälja?

    Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Jag förstå verkligen inte Lydia! Jag lämnade nyss en kommentar men inte då! är det där programmet gratis?
    Ni kommer att ha jätteroligt i kväll det är jag helt säker på!

    Kram Lisa

    vill bara säga att nu är ordet i ordverifieringen pion! Hos en kvinna med trädgårdsintresse. Nej, sanna mina ord någon sitter och hittar på dem!

    SvaraRadera
  4. En sak till: Men snälla Lydia driver du med mig?! Nakenhund och jättepudel? Nu får du nog allt återkomma!

    Kram igen Lisa

    SvaraRadera
  5. Ha en riktigt trevlig kväll! Och tack för tipset/länken - behöver träna på det här med bloggen så den blir attraktiv att titta in på.
    Kör försiktigt!
    Kram
    Annsan

    SvaraRadera
  6. Där är jag och tjafsar också. Men jag blandar mina program. Strulig ska man vara vet du!:-) Kram

    SvaraRadera
  7. Åh vad kul ni ska ha på träffen. Nu längtar man att komma ut i trädgården igen.

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  8. Trevlig bloggsida du har fixat och vad flitig du är med att lägga in foton.

    Ja Lydia vi hade verkligen en härlig promenad uppe på åsen på nyårsdagen.

    Men jag vill rätta till rasbeskrivningen på Max. Alldeles riktigt att hans pappa är en kinesisk nakenhund, men mamma är definitivt ingen jättepudel(fniss), vi vet ju inte vad hon är för ras då hon kommer från djurens vänner, men hon ser ut precis som Max fast brun och vit och något mindre.

    Lydia jag ser fram emot nästa promenad.

    SvaraRadera
  9. Hoppas att ni fick en trevlig kväll, alla trädgårdstokar.
    Hannah

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails