söndag 13 december 2009

Bohemian Hapserie

Ännu en härlig helg är avverkad, inte
klokt så fort det går! :o)
Igår åt vi julbord på Örenäs Slott och det
var en njutning för öga och gom.
Inte nog med det, idag lockade jag med mig
maken till Nina Hartmanns nyöppnade
butik & café Bohemian Hapserie i Ängelholm
Där säljer hon samma sorts varor som hon
har på sin webshop Vintage by Nina, d v s
vackra gamla ting från Frankrike, Belgien
och Sverige.

Eftersom det är kombinerad butik och café sitter
man mitt bland många vackra saker som är till salu;
härligt!

Här sitter jag och avnjuter en ljuvlig potatis- & rotsaks-
soppa med mögelost, sååå gott! :o)
Idag är sista dagen på min utlottning av julhjärtat,
passa på!
Jag drar vinnare på tisdag (jobbar läääänge imorgon!).

Ha det så jättebra,


11 kommentarer:

  1. Låter som en mysig dag!
    Växthusmadam

    SvaraRadera
  2. Tack för kramarna, dom värmer !!!
    Mysig dag ni har haft och vilket underbart ställe, får åka dit nån gång när man har vägarna förbi Annika.C.
    Ha det gott och tack igen!!!
    Kram tillbaka Carina

    SvaraRadera
  3. Vilken spännande butik.
    Ditt ska jag leta mig nästa gång jag är i Ängelholm.
    Ha en mysig Adventskväll.
    Kram, Petra

    SvaraRadera
  4. Oi oi oi for et herlig sted!
    Er det ikke artig at det finnes slike butikker!
    Nå skal jeg farte til din giveaway"plass", uff hva heter det da..?... ikke "plass" i alle fall... og melde meg på!
    Ønsker deg en herlig kveld
    ✭ Klem Lokki ✭

    SvaraRadera
  5. Ser riktigt smaskigt ut - och vilken miljö att njuta i. Härligt! Får väl se om bilen kan hitta dit någon dag!
    Glömde ju säga - gratta dotera till det fantastiska resultatet i fredags! Jättekul!
    Har haft kalas i helgen för grabben vår, med det har blivit lite pyssel idag. Det blir mycket "extraarbete" på kvällarna nästa vecka, men jag hoppas hinna in en sväng innan jag kör hem.
    Så vi hörs!
    Kram
    Ann

    SvaraRadera
  6. Det där stället står på min önskelista att besöka!
    Roligt att du tog kort så vi fick se lite...

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig helg du tycks ha haft, både på Öranäs slott och hos Vintage by Nina. Jag har sett så fina reportage om henne i Jeanne d arc living så det låter som man kanske måste ta sig en tur dit vad det lider. Tack för hälsningen och de fina bilder du visar.
    Kram Marita i Heestrand

    SvaraRadera
  8. Men Gud vilket fint ställe! Till och med skylten är jättefin! Tycker att du passar in så otroligt bra där. Blev liksom ett lyft för hela inredningen;)

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  9. Det ser riktigt mysigt ut! Det verkar finnas en massa intressanta platser att besöka i din närhet / gittan

    SvaraRadera
  10. Så du kom dit...
    Ser fint ut skall åka dit i slutet på veckan.
    Ha det gott
    Annika

    SvaraRadera
  11. Hej Lydia!

    Åh så du har varit på Ninas nya ställe, det verkar vara så himla fint och jag måste ta mig dit snart :)

    Kram
    Mia

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails