måndag 5 september 2011

Höstträdgårdsmässa i Ängelholm

För första gången var käre maken & jag på Ängelholms
höstträdgårdsmässa...men definitivt inte slsta.

Solen sken & det var 25 grader varmt...

Det var så lagom alltihop, man kunde gå runt och
njuta av alla utställarnas alster
(förra helgen missade jag flera utställare,
det var så utspritt och gäggigt att gå där).


Nedan en käck idé...det är ju så populärt att använda
gamla bestick.


Efteråt åt vi en soppa på omtalade Bohemian 
Hapserie och planerade var vi skulle planera alla
nya Echinacea vi kommit över.

Fick precis meddelande om att de beställda
lökarna från Holland ska komma i veckan,
hurra!

Nu är det måndag morgon och ny arbetsvecka,
gott det också! :o)

3 kommentarer:

  1. Hej Lydia,
    visste inte ens att det var mässa där i Ängelholm ;O(
    Men helgen varit underbart ändå.
    Kul att se dina bilder.
    Ha en fin vecka, Kram Petra B.

    SvaraRadera
  2. Det var en fantastiskt fin mässa. Just igår saknade jag min trädgård. Hur kul som helst med trädgårdsdesign. Så
    nu när jag ser på dina foton så saknar jag den igen.

    Idag behöver ingen gå med vattenkanna.
    Ha de´bra.

    SvaraRadera
  3. Sikken inspiration... Fina bilder men kan tänka mig att i verkligheten så var det superinspirerande :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails