söndag 4 mars 2012

Trädgårdsrundan och danskar

Vill passa på att göra lite reklam för Trädgårdsrundan i 
nordvästra Skåne. 
Den 1 -3 juni öppnar många privata trädgårdar upp sina 
portar och välkomnar alla att besöka deras trädgårdar.

Det är ett fantastiskt tillfälle att så njuta av trädgårdar som annars
inte är öppna för allmänheten. Vi ska vara med för fjärde året i rad,
det är ett tillfälle vi inte vill missa.

klicka på bilden för att komma till Trädgårdsrundans sida
där ni kan få mer information och kopiera bilden.

Varför nu danskar i rubriken?

Jo, det vore roligt om också alla trädgårdsintresserade danskar
fick redan på denna unika möjlighet till en spännande 
trädgårdshelg. Därför ber jag mina danska läsare att göra
reklam för Trädgårdsrundan på era bloggar mm.
Klicka på bilden och läs mer på hemsidan, där kan ni också kopiera 
bilden.

Jag vet att det börjar bli populärt för långväga trädgårdsintresserade 
att fylla bilen med vänner och åka till nv Skåne redan på 
fredagen, titta på trädgårdar på eftermiddagen och sedan bo
 på bed & breakfast. Hela helgen kan avnjutas i olika 
trädgårdsmiljöer, ett gratisnöje som heter duga.

8 kommentarer:

  1. Håller med dig - ett fantastiskt tillfälle för alla att bli "inbjudna" och få härlig inspiration i trädgårdsfantasters trädgårdar. Tycker ni är oerhört generösa som delar med er och låter andra inspireras av era härliga hobbies.
    Ha det gott!
    Kram
    Ann

    SvaraRadera
  2. Det lyder som noget for mig.

    Tak for inspirationen.

    kram
    Eva

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att ni hör till dem som öppnar er trädgård! Tyvärr blir det ingen möjlighet för mig att ta mig till den delen av landet just då. Jag får hålla tillgodo med din fina blogg.

    Ha det bra i vårvärmen
    Kristina

    SvaraRadera
  4. Underbara dagar brukar det vara och helt fantastiskt med alla som öppnar upp sina trädgårdar.
    Fast jag kommer innan till dig!
    Har du fått in plantorna?
    Hörs och ses
    Annika

    SvaraRadera
  5. Toppen då kommer jag över.
    Du har säkert något annat kul också eller???
    Hörs och ses
    Annika

    SvaraRadera
  6. Låter så trevlig med trädgårdsundan i Skåne, tyvärr lite långt bort från mig. Tur vi har egna rundor häruppe :-)

    Ha det gott!
    Annika

    SvaraRadera
  7. Jag kommer!
    Go weekend önsker mej

    SvaraRadera
  8. Låter himla roligt. Någon gång ska jag uppleva det, kanske redan i år...
    Ha det gott

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails