fredag 28 september 2012

höstfärger

Tack söta ni som fortfarande orkar titta in hit
trots mina glesa inlägg & speciellt till er som lämnar
en liten hälsning, det värmer så.

Tänk, nu är det höst på riktigt...
och jag njuter i fulla drag av alla fantastiska
färger. Passar ofta på att plocka några vackra
grenar på våra hundpromenader...


Det mörknar tidigt på kvällarna nu,
jag försöker passa på att vara ute i 
trädgården direkt då jag kommer hem
från jobbet och njuta av den kalla friska
luften & de mustiga färgerna.


Detta är sista helgen vi har öppet i
Trädgårdsdrömmar, sedan ska jag
vintra in butiken...
känns bra det med.

Vad ska ni hitta på denna helg?


4 kommentarer:

  1. Min helg ser ut så här...gå på marknad och om vädret tillåter ska jag jobba lite i trädgården..och så måste jag försöka blir bra från min förkylning.

    SvaraRadera
  2. Vintra in...det låter lite dystert, men det är nog på tiden också här. Det mesta behöver stå och torka opp under tak för att klara övervintringen.

    SvaraRadera
  3. Å, jag ska bara vara. Som jag längtat efter det. Mitt största event ska vara en promenad. :-) Vilken fin vas på bilden förresten. Underbar. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Härligt stilleben du gjort! Fina färgtoner mot varandra.
    Helg, ja, det låter härligt. Men av lördagens trädgårdsdag blev i alla fall intet. Jo, regn, förstås. Om det behövdes? Nja, kanske inte efter veckans redan dryga 50 mm. Fick i alla fall mycket tid för bloggtittande. Och det är roligt, det med.
    Hej från Törnrosa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails