måndag 8 december 2008

Köksbordet




Hej hopp!



Är där fler än jag som har en förmåga att samla en massa saker på köksbordet? Nu har jag iallafall löst en del av problemet med att ha vissa saker samlade på en bricka. Praktiskt och ganska trevligt, tycker jag.
Betonghjärtat har jag förresten själv gjutet, lätt som en plätt! :o)












Sen skadar det inte med lite vackra blommor på bordet ibland. Jag är barnsligt förtjust i dessa rosor, de har lite limegrönt på de yttersta kronbladen; mmmmm! Har själv satt i pärlorna i mitten, vet inte om det blev så snyggt, men lite annorlunda blev det iallafall! :o)








Ha en fortsatt härlig vecka,



kram Lydia

9 kommentarer:

  1. Det blir mycket snyggt att samla allt på en bricka. Jag har fått göra likadant här hemma :)
    Pärlan i rosorna blev bra, tycker jag. Ser nästan ut som en daggdroppe.
    Ha en fortsatt skön vecka.

    Kram Mari i Marieholm

    SvaraRadera
  2. Fina saker är det som du samlat. Ljusstakarna är jättefina och betonghjärtat är gulligt. Men vad är det där gröna? Är det blommor?
    Rosorna blev extra söta med en liten pärla i.

    Kram och ha en bra dag
    Lisa
    (ser fram emot svar vad gäller det gröna, det är säkert något uppenbart)

    SvaraRadera
  3. Haha...Ja, jag brukar säga...att det sista jag gör i livet är nog att dra ett skämt.:-D Kramis

    SvaraRadera
  4. Trevligt att samla allt på en bricka - blir ju lättare när man ska skaka duken också eller torka bordet.

    /Monica

    SvaraRadera
  5. Kvällskram till goa gumman.:-)

    SvaraRadera
  6. Vilka underbart vackra rosor! Jag gillar också den "modellen". :)

    Vill du ha snöfall på din blogg också så har jag lagt ut en länk hos mig nu!

    Önskar dig en fin lucia o en mysig 3:e advent!
    Kramar Jenny

    SvaraRadera
  7. JAg har också några brickor! Väldigt smidigt när man skall flytta runt dem!!
    Ha en trevlig helg!!

    SvaraRadera
  8. Jodå ibland kan jag vara allvarlig. haha...men inte så ofta.:-D Kram

    SvaraRadera
  9. Tihi... Jodå...köksbordet har en benägenhet att bli belamrat!;-) Jag löste det med att samla vårt påå en tablett på gaveln...
    Vad fint det blev på ert- med brickan & så!
    Rosorna är ljuvliga!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails