tisdag 17 januari 2012

T Ä V L I N G

Vem längtar inte efter värme och blommor
 så här i mitten av januari?

Då kan en liten tävling väl vara 
på sin plats! :o)

Jag delar ut spännande perenner  till de 3 personer 
 som tar flest poäng, 3 valfria växter från
 Trädgårdsdrömmar till vinnaren, 2 valfria
 växter till 2:an och 1 valfri växt lottas ut 
till någon tävlande.


denna bild är svår att kopiera, men den finns på facebooksidan
att kopiera därifrån.





Tävlingsregler:

Du får:

1 poäng när du går in på Trädgårdsdrömmars 
facebooksida och trycker på gillaknappen.
 Där ser ni vilka härliga växter ni har att 
välja mellan.

1 poäng för varje person du ordnar som gillar
 Trädgårdsdrömmars facebooksida 
(berätta här vilka).

1 poäng när du länkar till denna tävling på 
din blogg, använd bilden på facebooksidan.

1 poäng för kommentar här i inlägget 
(skriv här vad du gjort för att ta poäng, 
eller skicka mail till 
info@tradgardsdrommar.net  ).

Hoppas detta hjälper till att värma upp alla 
lite frusna trädgårdssjälar.

Tävlingen pågår till den 9 februari,
Varmt lycka till!


31 kommentarer:

  1. Åh, vilken underbar tävling:) Jag har länkat i min blogg, jag har klickat på gilla knappen på FB, jag har delat FB länken till alla mina 169 vänner och jag har kommenterat här. Det blir ju 4 poäng om jag fattat rätt, för inte ska jag väl räkna alla mina 169 vänner som poäng?! Mvh Helen

    SvaraRadera
  2. Förresten, kan inte kopiera din bild till tävlingen. //Helen

    SvaraRadera
  3. Klarade det, så nu är det full pott:) //Helen

    SvaraRadera
  4. Låter härligt!
    Jag går in och gillar på fb bums.
    Må så Gott!
    Ester

    SvaraRadera
  5. Jag har gillat på fb, hittade inte när jag skulle försöka få iväg detta till vänner på fb, skrivit här och jag ska försöka länka på min blogg när jag skriver nästa gång.

    Det blev några poäng i alla fall.

    Ha det gott, Kerstin

    SvaraRadera
  6. Hej Lydia, tassar bara in här för att skicka en hälsning till dig.
    Har inte varit aktiv på bloggen ett tag, men har vaknat nu igen.
    Kram, Petra B.

    SvaraRadera
  7. Då har jag länkat på mig blogg, gjorde det i ett nytt inlägg.

    Kerstin

    SvaraRadera
  8. Gillar på FB och delat med till vänner .

    SvaraRadera
  9. Gillar på FB och delar till vänner !

    SvaraRadera
  10. Vilka fina priser!!! Jag vill gärna vara med och tävla och har länkat från min blogg och hälsar.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Jag har redan skrivit, kanske kom det inte med?
    Jag har gjort alla 4 punkterna och har fått med en vän ännu så länge, Paula Wallenius, själv var jag "gilla" nr 72

    SvaraRadera
  12. Tjohej, kul med tävling :-)
    Länkar och kommenterar och gillar (3 lotter tack :-)

    Trevlig helg!
    Annika

    SvaraRadera
  13. Är gääääärna med i din tävling, Lydia!
    Mes två poäng då.... vad jag kan se.

    Skulle gärna fixa för den tredje också... men just nu så... F´låt.....

    SvaraRadera
  14. Vill gärna vara med i tävlingen. Har gillat på Fb och kommenterat. Antar att det är 2 points. Fina bilder. Ska titta igenom dina inlägg i helgen.
    Ha en bra helg
    Johanna

    SvaraRadera
  15. Har gillat på FB och delat din tävling där med så håller nu tummen att vännerna gillar det.

    SvaraRadera
  16. Härligt med såfin tävling.
    Jg får ihop 2 lotter.

    Ha det gott
    Gunilla

    SvaraRadera
  17. Gud vad roligt ;)
    Har gillat på facebook och ska nu bjuda in några vänner :) plus länka till bloggen på facebook :)

    SvaraRadera
  18. Gud vad roligt ;)
    Har gillat på facebook och ska nu bjuda in några vänner :) plus länka till bloggen på facebook :)

    SvaraRadera
  19. Hej
    Jag är gärna med....jag har gillat, kommenterat och delat på min sida Susannes Gård ;))
    kram susanne

    SvaraRadera
  20. hej hej!
    Det gick ju inte kopiera dina bilder, kanske att du gjort nåt innan du infogar bilden??? Men jag gjorde en printscreen på bilden o sen klistrade jag in den i world. Knappen på tangentbordet heter Prt Sc. Klicka på din bild, tryck på Pr Screen knappen o sen klistra in i world. Hör av dig igen om du inte kan fixa det:) Lycka till!
    //Helen

    SvaraRadera
  21. Vad många fina växter du har till försäljning Lydia!

    Hittade din tävling på Anettes Fb-sida, så hon ska väl ha en poäng. Själv har jag gillat och länkat till min sida. Blogg har jag ju ingen.

    Känns som du skaffat dig lite jobb med den här tävlignen...

    Kram L8 (i Borås)

    SvaraRadera
  22. Härlig tävling så här i årets mörka tid! Den lyser upp.
    Ha det gott!
    Kram
    Annsan

    SvaraRadera
  23. Ja, du ..... NU har jag fattat! Att jag kan vara med fast jag inte är någon fejjan-fan.
    Har nu länkat från bloggen för att sprida så gott jag kan.
    Ha det gott, vännen!
    Kram
    Ann

    SvaraRadera
  24. Vilken underbar tävling!
    Nu har jag gillat, jag länkar med bilden till din tävling och jag skriver här. Tror det blir tre poäng. Ska försöka dela för att skrapa ihop några fler. Jag återkommer om jag lyckas!

    Lena

    SvaraRadera
  25. Wow, härlig tävling! Jag har gillat, delat, bloggat kommenterat! Japp!

    För er som har svårt att kopiera bilden kan ju alltid hämta den här: Vår kolonistuga!

    Ha de gott alla trädgårdsvänner!

    SvaraRadera
  26. Jag har gillat på fb
    Ha en alldeles underbar helg!

    SvaraRadera
  27. Hittade till din blogg och är gärna med i tävlingen! Jag kommenterar och länkar med bild i min blogg, så det blir 2 poäng.

    Vinterhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  28. Ojojoj, här är jag ute i sista minuten men måste ju ta chansen nu när jag upptäckte din roliga utlottning!
    Har tyvärr inte Facebook men länkar till dig från min blogg, så då får jag väl 2 poäng...
    Hoppas på tur :-)
    Ha det gott. Kram, Ingela
    Ps. Välkommen som följare på min blogg, kul.

    SvaraRadera
  29. Jag har gillat på FB och länkat på min blogg. Har tyvärr inga trädgårdsintresserade människor på min FB, så jag tyckte de kunde klara sig utan tipps om din sida. ;-) Vilken trevlig affär du verkar ha förresten. Jag blev så glad när jag såg att den ligger här nere i Skåne, så jag ska försöka komma ihåg att komma förbi nån gång under våren. :-)
    Ha en riktigt trevlig helg!

    SvaraRadera
  30. http://minbebis.com/blogg/ladymama/tavling-5/
    Länkat från min blogg, likeat på facebook, delat på facebook till mina 300+ vänner och kommenterat på inlägget ;) Nu hoppas jag på tur! Tack!

    SvaraRadera
  31. Oj då det var i grevens tid jag tittade i här. Det får bli en lott.
    Vinner jag inte så beställer jag 2 plantor här och nu och hämtar så fort du vill att jag hämtar. Vilka liljekonvaljer helt underbart vackra.
    Hörs
    Annika
    som bara hann med en lott

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails