lördag 11 februari 2012

trumvirvel....

Först vill jag börja med att tacka alla som hjälpt 
mig att sprida Trädgårdsdrömmars facebook-sida.
Jättekul att så många 'gillar' sidan, ni kommer
att få se nyheter och få trevliga erbjudanden.

Men nu till tävlingen, kära dottern Amanda
har hjälpt mig med att räkna & utse vinnarna:

1:a pris går till Helén med bloggen
Heléns Trädgårdsplätt. Du får nu välja
3 st perenner som finns att beskåda på
fb-sidan.

2:a pris går till Ingela med bloggen
Du får välja 2 st perenner från Trädgårddrömmars
fb-sida.

3:e pris går till Lotta Norén som inte har
någon blogg, men går att nå på fb.
Du får välja ut en favoritperenn.

Meddela mig era adresser och vilka perenner ni
väljer, så skickar jag dem till er så snart jag fått 
dem och vädret tillåter.

Så här såg det ut i växthuset innan i kväll,
irisen George blommar och vinet smakade 
ljuvligt.


Ha en fortsatt fin lördagskväll,

10 kommentarer:

  1. Svårt det här, men jag Vägrar ju Facebook! :)

    // Boije

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnarna.
    Den dubbla liljekonvaljen som du visar i undre inlägget är ju ett riktigt smycke.
    Ha en fin fortsättning på helgen
    Gunilla

    SvaraRadera
  3. Åh, himmel vad glad jag blev!!! Det blev ett litet glädjetjut när jag läste att jag vunnit 2:a pris :-) Har aldrig vunnit något på bloggutlottningar fast jag deltagit i många och så går jag och vinner i din utlottning av växter - bättre kan det ju inte bli!
    Ska kika på Fb och försöka besluta mig för 2, återkommer med önskningen.
    Tack tack tack. Kram, Ingela

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinnarna! Och tack för en fin utlottning! :-)

    /Annika

    SvaraRadera
  5. Har inte provat ampelliljan i direktsol. Jag har haft dem i krukor på uteplatsen som har förmiddagssol och sedan ljus helskugga hela eftermiddagen/kvällen. Där har de stortrivts. Inga brända blad och fina färger i bladen.
    /iet

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinnarna och tack för en fin tävling.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Ett jättegrattis till vinnarna! Finfina priser de kan välja bland.
    Kram
    Ann

    SvaraRadera
  8. Åh så fint du gjort i din vinjett!! Kram från Nina

    SvaraRadera
  9. Hej Lydia,
    Jag hittade ingen mailadress till dig på din blogg så jag skickade mina "vinstönskningar" till Trädgårdsdrömmars mailadress, hoppas det gick bra?!
    Trevlig helg. /Ingela

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails